Öncelikler: Kolay ve sezgisel görev yönetimi
Priorities, yapılacaklar listenizi yönetmenin kolay ve sezgisel bir yolunu sunan bir görev yönetimi uygulamasıdır. Kullanıcı dostu arayüzü ve sayfaların yenilikçi kullanımıyla, Priorities görev yönetiminden kaynaklanan zorlukları ortadan kaldırır. Uygulama, parmağınızın dokunuşuyla yapılacaklar sayfalarını hızlıca tarayabilmenize ve tek bir düğmeyle yeni yapılacaklar ekleyebilmenize olanak sağlar.
Uygulama, son tarihler, saatler ve notlar gibi bir dizi özellik sunarak görevleri kolayca atamanız ve önemli bilgileri kaydetmeniz için olanak sağlar. Uygulama ayrıca şablonlar oluşturmanıza ve kaydetmenize, verilerinizi yedeklemek için senkronizasyon kullanmanıza ve sayfaları aile üyeleri, arkadaşlar veya iş arkadaşlarıyla paylaşmanıza olanak tanır. Dahası, uygulama çok katmanlı görev yönetimi, takvim entegrasyonu ve ek güvenlik için şifre kilidi sunar.
Priorities hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer Priorities denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!